Image hosted by Hamtaroplanet.tk

Living each day in happiness despite the hardship

Wednesday, May 17, 2006

受尽委屈(1)

又有谁知道最近我到底怎么了,就连我自己也搞不清楚。不是这里这样就是那里怎样,嗨。。。到底身体出了什么问题?睡不好也就算了,还无时无刻的患上头痛。那种隐隐作痛的感觉真令人受不了,尤其最近连续两个星期每周都要值班一次。如果不是患有严重的头痛,以我的性格一定可以忍受。但不知如何事故当我正忙着时,它又来了,逼得我一定要吃药。所以一放工,立刻向同事要了制痛药,马上吃。

自从进入新的工作环境以来,我从来没有过得象现在一样自在。也不能说现在我过得很好,但总比刚来的好很多。已经少了许多被锋利的暗刀从背后刺了,有时候被刺到不知痛是怎么写,都变成了习惯,麻木。可见得我是怎样挨过去的,身心一定很累。一方面要坚强,不能倒下,把自己变成了一个铁人。另一方面,又要快快得把需要学的东西,在最短的时间以内牢牢的记住。
这早已是我的家常便饭。

3 Comments:

  • At 3:12 PM, Blogger 小嬡 said…

    you ok now?

     
  • At 9:26 PM, Blogger Icy said…

    Wat do u think le?Of course not ok,haf u tried b4 1 prob come after another within the whole wk?It was totally craps & rubbish lo!!!U cant imagine how I feel during those times,then this coming mon I'm with tat 'C' in L4,juz the both of us.So I'm the scrub nurse cum circulator & everything do myself(prepare soft goods & scrub).Stress man,which discipline m I really IN???My god...

     
  • At 9:28 PM, Blogger Icy said…

    Do u really think tat I'm a metal robot not a human?Really cant be bothered abt other things now,very tired & shag out.FED UP & PISSED OFF totally.

     

Post a Comment

<< Home